ACNELAN - kuracja przeciwtrądzikowa

Acnelan® to najbardziej kompleksowa zewnętrzna kuracja przeciwtrądzikowa opracowana przez firmę Mesoestetic, która leczy istniejące zmiany i powikłania trądzikowe oraz zapobiega powstawaniu nowych zmian. Odblokowuje i oczyszcza ujście mieszków włosowych, złuszcza i przeciwdziała hiperkeratynizacji naskórka oraz normalizuje prace gruczołów łojowych.

Składniki aktywne:

• m. acne complex – opatentowany kompleks substancji aktywnych (kwas salicylowy, kwas migdałowy, kwas szikimowy, i sodimu lepargilate) oddziałujący na wszystkie elementy patogenezy trądziku
  • kwas salicylowy – działanie komedolityczne i keratolityczne, działanie oczyszczające, przeciwzapalne, bakteriostatyczne, zwiększenie stopnia penetracji innych substancji aktywnych
  • sodium lepargilate – inhibicja 5 – alfa – reduktazy, działanie bakteriostatyczne i bakteriobójcze, działanie karatolityczne.
  • kwas migdałowy – działanie antyseptyczne, złuszczające, bakteriostatyczne i bakteriobójcze, działanie rozjaśniające.
  • kwas szikimowy – działanie seboregulujące, przeciwzapalne, bakteriostatyczne i bakteriobójcze

Przebieg kuracji:

Innowacyjne rozwiązanie Acnelan® bazuje na połączeniu intensywnego zabiegu profesjonalnego, który wykonujemy w Klinice oraz obligatoryjnej kuracji domowej z wykorzystaniem gamy specjalistycznych produktów z tej samej linii.

:

• ciąża i karmienie piersią
  • nietolerancja salicylanów
  • nadwrażliwość lub alergia na którykolwiek składnik preparatu
  • terapia retinoidami (doustna i zewnętrzna)
  • choroby autoimmunologiczne
  • stany chorobowe skóry
  • radioterapia
  • niedawno przebyte zabiegi chirurgiczne i deramtochirurgiczne
  • tendencja do powstawania keloidów i blizn hipertroficznych
  • opryszczka
  • rany i otarcia naskórka (również w przebiegu trądziku)
  • miejsca objęte makijażem permanentnym
  • stany chorobowe skóry

Efekty:

• leczy istniejące zmiany i powikłania trądzikowe
  • zapobiega powstawaniu nowych zmian
  • zawiera opatentowany m.acne complex – inhibitro 5- α – reduktazy
  • redukuje zmiany trądzikowe o różnej etiologii i stopniu nasilenia
  • redukuje niedoskonałości, intensywnie oczyszcza skórę, normalizuje wydzielanie sebum
  • redukuje blizny potrądzikowe i przebarwienia pozapalne

Przygotowanie do zabiegu:

• w okresie 3 tygodni przed zabiegiem nie wykonywać żadnych zabiegów eksfoliujących (dermabrazja, mikrodermabrazja, złuszczania chemiczne, kawitacja ultradźwiękowa)
  • w okresie 5 dni przed zabiegiem pacjent nie może stosować żadnych substancji aktywnych o działaniu drażniącym;
  • nie należy poddawać się zabiegom depilacji, koloryzacji włosów, trwałej ondulacji itp. Mężczyźni nie powinni golić się min. 24 godziny przed zabiegiem.
  • nie należy korzystać z solarium i eksponować skóry na działanie promieniowania słonecznego.

Po zabiegu:

• przez 48h po zabiegu należy bezwzględnie unikać korzystania z sauny, basenu, ekspozycji na światło słoneczne i na sztuczne źródła światła, a także ekspozycji na ciepło
  • pozabiegowe stosowanie retinoidów zależy od przebiegu terapii i stopnia wrażliwości skóry pacjenta. Decyzje o wdrożeniu podejmuje lekarz.
  • przez 15 dni po zabiegu nie można poddawać się zabiegom depilacji (żadną metodą)
  • zabiegi z użyciem wypełniaczy oraz tatuaż można wykonać najwcześniej po tygodniu od zakończenia terapii

Cennik:

Obszar zabiegowy Cena